Gwarancja usług
Usługi stomatologiczne wykonane w Aqua-Dent objęte są okresową gwarancją, zgodnie z poniższymi warunkami:
WYPEŁNIENIA ŚWIATŁOUTWARDZALNE:
- Gwarancja 12 miesięcy w przypadku zębów stałych oraz 6 miesięcy w przypadku zębów mlecznych.
- W przypadku bruksizmu gwarancji nie udzielamy.
UZUPEŁNIENIA PORCELANOWE/PROTETYCZNE:
- Gwarancja 2 lata NA KORONY, ONLEY, INLEY oraz korony i mosty porcelanowe na implantach.
- W przypadku braków w uzębieniu gwarancji nie udzielamy.
- W przypadku braku kontroli zalecanej przez lekarza gwaracja przepada.
ODBUDOWY KOMPOZYTOWE (BONDING, FLOW INJECTION):
- Gwarancja 40 dni.
- Bezpłatne poprawki w ramach gwarancji – w ciągu 40 dni od momentu wykonania odbudowy.
- Po okresie gwarancji poprawki płatne zgodnie z aktualnym cennikiem.
PROTEZY RUCHOME:
- Gwarancja 1 rok.
- W przypadku nieuzupełnionych braków w uzębieniu gwarancji nie udzielamy.
- Po uzupełnieniu braków zębowych góra i dół w ciągu 6 miesięcy od wykonania protezy, gwarancja ulega przedłużeniu do 2 lat.
IMPLANTY:
- Gwarancja 3 lat od momentu wprowadzenia implantu. Gwarancja dotyczy wyłącznie materiału i udzielana jest przez producenta. Obejmuje wady materiałowe, bez kosztów zabiegów leczniczych w zakresie kości i tkanek miękkich. Zabiegi te mogą być konieczne do przeprowadzenia ze względu na nieprzewidywalną reakcję organizmu na wszczep i jego obciążenie. Udzielona gwarancja obejmuje nieodpłatny zabieg wymiany implantu na kolejny, jeśli z jakichkolwiek powodów nie ulegnie on integracji z kością.
- W przypadku nieuzupełnionych braków w uzębieniu oraz bruksizmu gwarancji nie udzielamy
- W przypadku braku kontroli zalecanej przez lekarza (co 6 miesięcy) gwaracja przepada.
LECZENIE ENDODONTYCZNE:
- Gwarancja 12 miesięcy – ze względu na specyfikę leczenia kanałowego i obarczenia go ryzykiem niepowodzenia.
Czynnikiem warunkującym otrzymanie gwarancji jest wykonanie odpowiedniej odbudowy zęba po leczeniu kanałowym poprzez wskazany i rekomendowany przez lekarza sposób oraz regularna kontrola radiologiczna leczonego zęba zgodnie z zaleceniami lekarza.
GWARANCJA NIE OBEJMUJE:
- Prac tymczasowych (korony tymczasowe, protezy natychmiastowe).
- Prac wykonanych na wyraźne życzenie pacjenta, pomimo otrzymanej od lekarza informacji o ograniczonej gwarancji lub jej braku.
- Prac wykonanych u pacjenta ze stwierdzoną chorobą okluzyjną.
- Leczenie wykonane u pacjenta, jeśli lekarz musiał je przeprowadzić bez możliwości wykonania odpowiedniej diagnostyki np. leczenie endodontyczne u kobiet w ciąży.prace przejęte w leczeniu przez innego lekarza stomatologa lub technika spoza gabinetu Aqua-dent.
- Prace oddane Pacjentowi po jego akceptacji.
GWARANCJI NIE PODLEGAJĄ USZKODZENIA POWSTAŁE W WYNIKU:
- Korekt wykonanych poza gabinetem Aqua-Dent.
- Niedostatecznej higieny jamy ustnej i nieprzestrzegania zalecanych wizyt kontrolnych.
- Nieprzestrzegania zaleceń lekarza odnośnie postępowania z uzupełnieniami protetycznymi.
- Nieszczęśliwych wypadków oraz urazów mechanicznych.
- Naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu.
- Aktualnego procesu leczenia zębów.
W przypadku zaistnienia wady pracy protetycznej lub dolegliwości, będącej wynikiem leczenia stomatologicznego, Pacjent zobowiązany jest do zgłoszenia się do lekarza prowadzącego w terminie do 14 dni roboczych od wystąpienia problemu.
W celu utrzymania w/w gwarancji na usługi stomatologiczne niezbędne jest zgłaszanie się do gabinetu Aqua-Dent na płatne:
- Zabiegi higienizacyjne u dyplomowanych higienistek: skaling, piaskowanie i ew. fluoryzacja (co 6 miesięcy).
- Wizyty kontrolne do lekarza prowadzącego (co 6 lub 12 miesięcy, zgodnie ze wskazaniami lekarza/higienistki).
- Kontrolne zdjęcia RTG (wykonywane w razie konieczności, w trakcie wizyty kontrolnej).
Niestosowanie się do warunków gwarancji gabinetu Aqua-Dent skracają jej czas do 6 miesięcy, a Pacjent zobowiązany jest ponieść koszty wykonanych napraw prac protetycznych, które ulegną uszkodzeniu.